söndag 30/6-2012

Hej!
Nu börjar denna dagen gå till sitt slut. Imorse så var det ösregn. Jag fixade Escape. Jag hoppade första klassen, 8 fel. Tyckte själv inte alls det gick bra - hon ville inte gå genom vattenpölarna i padoken, och hon hoppade inte upp sig alls, utan blev lång och tråkig. Glömde vilket hinder det blev i omhoppnigen, gjorde en volt runt det (4 fel) och sen så var Esacpe inte framme till hinder nummer 3 i omhoppningen, så hon sprang förbi, hehe. 
Underlaget sög också. Det var fullt med vatten över hela banan. 
Jag hade ingen lust att hoppa, så jag strök mig i LD klassen, Escape var inte heller på ett bättre humör. 
Mamma fota när jag hoppa, men alla bilder blev jättedåliga.. Så inga kommer ut här på bloggen. 
 
Jag och Bella stod och fota de andra, och så passa vi Chilli, såååååå söt hon är. Hon är bara 12 veckor gammal. Hon är en valp, vill ha henne! 
 
Ska hyra Escape nu, måndag, tisdag och onsdag denna veckan, och några dagatr nästa vecka, och Horice ska jag också hyra nästa vecka! Ska bli sååå roligt!
 
Ska snart se på någon film med familjen, mysa med Sixten (min kanin) :)
 
KRAM S ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback