today

Idag så ska vi iväg på kvällen, hade tänkt åka in till Malmö festivalen, och titta på RixFM festivalen där ikväll eller vad det kallas. Men nu så kan jag inte göra det, fast jag kommer ha kul ändå ikväll hoppas jag.
 
Nu tittar jag på några videos på keek, och snart ska jag duscha. Sen ska jag fixa min rycktväska och titta på det senaste avsnittet av PLL! 
Har inte så mycket att säga. Vet inte hur det kommer bli med bloggen nu när skolan börjar. Kommer kanske sluta blogga, för jag gör inte så mycket om man säger sån när skolan börjar, är ju i skolan, rider och men kompisar. Och det blir inte så mycket för er att läsa om. Men jag får se hur det blir, och vad ni tycker. 
 
Ska redigera några bilder till er senare kanske. Men vi kommer väl få se hur allt blir med bloggen. Kommer nog inte ha så mycket tid över heller. Okej, nu ska jag sluta prata om det. 
 
Ska göra chokladpannkakor sen också till lunch, förra gången så gick det inte så bra.. men det var också för att jag gjorde fel. Denna gpngen ska jag göra rätt! hehe. 
Fotar de om dem blir bra, vilket dem SKA bli. 
 
Men nu så ska jag fortsätta med min dag. Vi bloggas senare.
Skulle ta en fin bild när hösten titta mot mig med öronen framåt, men när jag skulle ta bilden så drar han upp huvudet! hahahaha!
 
KRAM S ♥


» Klara

Sluta inte blogga

Svar: Vi får se..
Sara Sjögren

2013-08-18 // 13:05:16

Sluta inte blogga, älskar din blogg

Svar: Vi får se, tack :)
Sara Sjögren

2013-08-18 // 13:06:55

Charmig bild :D

2013-08-20 // 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback