paus

Hej! Som ni nog märkt så har jag tagit en paus från bloggandet nu ett tag, har inte haft någon lust alls, och har forfarande inte det. Vet inte om jag kommer blogga så som tidigare, men jag kommer för söka att skriva ett inlägg om dagen sen är jag har fått min blogglust tillbaka. 
Sitter vid mammas och pappas nya data, sjukt stor stjärm, känns helt konstigt att titta på den om man gämnför med min egna data. Den är i alla fall inte lika seg som deras förra, hahaha. 
 
Men nu så ska jag snart till stallet. Mamma kommer hem om kanske 10? minuter och då så kör hon mig dit. Ska rida Micha, om inget har ändrats, men det tror jag inte. Ska bli kul, vi kommer rida ut, så ingen kan foata mig. 
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback