loppis

Hej!
Idag så ska jag ta det lugnt, ska åka till loppisen på klubben lite senare. Kankse hittar något roligt där, vem vet?
Men nu så ska jag titta på PLL.
 
Ska också göra något till lunch, vilket nog inte kommer bli lyckat, men ändå! hahaha. 
 
Hade kul igårkväll, våra föreldrar bestämde att vi ska till Lalandia. de har inte bestämt när, men ändå! Sen så ska vi till Thailand i jul, Göteborg i helgen (och ullared, yes. Vi ska bo i en stuga på Orust, en vi känner äger den, och han ska vara där då) och så ska vi åka skidor i Idre i februari. Just nu har jag shopping-förbud, förutom när vi är på ullared då. Men ja, imorgon så är det skola. Nu klass, ny skola. På provdagen så var alla knäpptysta, vilket jag inte hoppas på att dem är nu, för då kommer alla höra om man säger något. Åhh, hoppas i alla fall att jag kommer trivas. Två av mina bästa vänner i min klass. Men nu ska jag bara ta det lugnt på sista dagen av sommar lovet. 
 
Ska ni byta skola/klass?
Vi bloggas senare, 
Slovenien, ett väldigt fint land! Canon 1100D - taget av: Sara (jag) - COPYRIGHT
KRAM S ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback