top 5 - just nu

top 1 ~ Am I Wrong - Envy
"Denna spelas hela tiden i mina lurar, älskar verkligen denna!"
 
 
top 2 ~ Wake Me Up - Avicii
"En av världens bästa låtar, tyckte först den inte var bra, men nu älskar jag den!"
 
 
top 3 ~ Best Song Ever - One Direction
"Världens bästa låt till att börja med, och världens bästa musikvideo. Ända sen den kom ut har den dampat mina hörlurar, kommer ihåg när jag var i Slovenien, lyssna bara på den ♥"
 
 
top 4 ~ Tie It Up - Kelly Clarkson
"Älskar hennes röst, och låten är jättebra. Och allt sånt, men den är bra!"
 
 
top 5 ~ Build A Girl - The Fooo
"Tycke att The Fooo var bra, och sen när denna låten släpptes blev jag kär!"
 
KRAM S ♥
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback