#7

 
everyday
 
everyday by hellloitssara featuring rag & bone

Rag bone
2 080 SEK - harveynichols.com

Hollister Co hollister co
430 SEK - hollisterco.com

Vote For Pizza T-Shirt
130 SEK - shopjawbreaking.com

Toms espadrille
235 SEK - vanmildert.com

Victoria s Secret drawstring bag
260 SEK - victoriassecret.com

 
Har blivit helt kär i 'boyfriend'-jeans. Ska nog få hem ett par någon gång. Såg nu att dessa var väldigt dyra, men det finns billigare på t.ex Gina Tricot. 
Och jag tycker det är såå snyggt, att ha en skjorta över en t-shirt. Och backpacken, så snygg, när jag är i Thailand, så kan jag nog lova er att jag kommer köpa en! Som ni ser där över, så är den från Victoria Secret. 
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback