första skoldagen

Hej! Idag var det första dagen på högstadiet. Kan bara säga att det känns helt okej. Schemat är bra, sovmorgon 2 dagar i veckan. Och vi slutar rätt tidigt. Menmen. Alla var tysta i klassen. Satt inte vid mina kompisar, så kunde liksom inte prata med dem. För de satt på andra sidan klassrummet... Fast förhoppningsvis så börjar alla prata snart, och det blir inte samma 'stämning' eller vad man ska kalla det i klassrummet. hahaha. 
Vi sluta 1 idag, jag och några kompisar cykla till våran gamla skola och sa hej till vår förra lärare, en av dem har flyttat, men det var kul att prata med han lite. Och berätta lite om vår nya klass och sånt. Sen cykla jag hem, och gjorde inte så mycket. 
Nu så ska jag fixa mitt block och sen ska jag och mamma göra något till middag. 
 
Människor är inte som förr, detta kommer väl bli en rolig resa genom högstadiet, förhoppningsvis så kommer det gå fort, och så kommer man snart börja 9:an. Vill så gärna gå ut skolan, så jag ka 'börja' livet på riktigt. haha. Tror ingen fattar vad jag menar, men ändå.  
 
Nu så måste jag gå, ska försöka dra ut en tand, gör så j*vla ont!
Bloggas senare.
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback