todaytoday - tandläkaren

Hej! 
Idag så var jag i skolan, som nu är 'som vanligt'. Gick hem innan det sista lektionen tror jag, eller nästsista för att jag skulle till tandläkaren. Drog ut en tand, mina tänder sitter väldigt trångt och mitt bett är helt fel. Men i oktober så ska jag till en specalitist eller vad det kallas, som kollar med tandstälning och sånt. Och jag kommer förhoppningsvis få min snart. 
Imorgon ska jag till stallet. Första riktiga lektionen nu efter sommarlovet, har ridit nu förra veckan. För att få igång hästarna lite efter sommarbetet. 
 
Efter ja var hos tandläkaren så var det inte lönt att åka bak till skolan, för vi slutande ändå om 10 minuter, så jag cykla hem. Sen när mamma kom hem så åkte, jag, hon och min storebror till nova. Köpte en senapsgul hoodie för 75:- på h&m, där köpte jag också en t-shirt för 49:-. Sen köpte jag sånt skyddsplast till mobilen, och en gympakasse. 
Sen åkte vi till Netto och handla lite. 
 
IDAG SÅ HAR 'THIS IS US' ONE DIRECTION'S FILM PREMIÄR I LONDON! Önskar jag vore där, döm alltså. Ska kolla på biljetter till den i Lund senare, ska dit mad min älskade Amanda. KOmmer bli så kul. Kommer börja böla, älsklingarna börjar bli stora.. Liam fyller 20 nu den 29 augusti, och Niall fyller 20 dagen innan jag fyller år... Fast jag är glad för deras skull. En film är jättestort, och jag är helt överspidad, vill se den. Och Zayn tycker det var roligast när dem campa i Sverige, det kommer visas i filmen. Åhh, längtar så mycket tills jag får se den. Jag kommer börja storböla och alla kommer tycka jag är värsta säret.. haha. 
 
Men nu så sk jag gå, bloggas senare!
Har ont där jag drog ut tanden, men nu ska jag snart gå ner och äta. 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback