morgon

Hej alla glada! Vilket jag hoppas att alla är!
Idag så har jag ingen feber, vilket är skönt. Det ösregnar ute, det slutar ibland, men det börjar snabbt igen sen.
Tråkigt väder, specielt när jag ska på Eva Rydberg teatern ikväll. Vi åker hemmefrån vid 2, och sen äter vi någonstans och sen så ska vi titta på teatern. 
Ska bli rätt så kul. Tar med kameran, man får inte fota under teatern tror jag, min storebror sa det, men vi kommer gå runt i någon park innan, så jag kanske kan fota där. 
 
Ska snart ta en dusch, a hot shower, it's just a shower, and with me in it, a hot shower ;) - läste det någonstans igår, började garva! LMAO ☺
 
Ska titta på ett PLL avsntt innan, och innan är nu, så jag ska sätta på det snart.
 
Funderar också hur jag ska göra med bloggen när jag åker till Italien och någon vecka. Vet inte om pappa skulle köpa 3G eller jag får klara mig utan. Men då gör jag några tidsinställda och sen får jag gå till något internet cafe och blogga HAHAHA, dom måste i alla fall ha ett internetcafe där? Det hoppas jag i alla fall.
 
KRAM S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback