lockigt hår

HEJ!
Här är resultatet från när jag lickade mitt hår. Det ser 'fluffigare' ut i verkligheten, men jag tycker det blev jättefint!
Ska ha håret så imorgon, alltså på midsommar. 
Kommer säkert bli dålig uppdatering för jag ska till mina kusiner halv 3. Egentligen så skulle vi dit 5 men min kusin som har varit i Turkiet ska till någon annan fest på kvällen så vi åker dit tidigare för att träffa henne, hon åker till USA på torsdag.. vill också dit :(
 
Nu ska jag titta på PLL, har blivit beroende. Är på avsnitt 10 säsong 3, var är du? (om du nu tittar på PLL)
 
Ni får en spegelbild - förlåt men håret ser bra ut på den, och en 'modell' bild. Har inte redigerat den så man ser mamma när hon fotar mig i solglasögonen HAHAHAHA.
 
KRAM S


» Klara

Så söt du är!

Svar: Tack, säkert du med :)
Sara

2013-06-21 // 11:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback