hemma

Hej! Är hemma från flyinge - där det ösregnade. 
Fick ha en plastpåse på kameran, och bilderna blev inte bra alls. Okej, vissa blev helt ok, men inte många.
Först tittade vi lite på dressyr, fika på ett cafe (i storaridhuset), då började det ösregna. Sen så letade vi efer hoppbanan - vi ringde Bella som sa det var vid pakeringen.
Vi gick runt lite tills vi hittade det. Då stod vi (mera jag, Amanda titta när de hoppade och höll på med mobilen) och fota med Bella och Zoe. 
Vi blev helt dygsura, regnet öste ner. Våra kamerer blev också blöta, som tur var så hade vi påsar som vi kunde ta på kameran så den inte gick sönder. 
Sen titta vi lite på saaker de solde bredvid hoppbanan, såg några riktigt snygga Hunters-stövlar, ska köpa några när jag är i Thailand/Hong Kong, där kommer jag också köpa en ny kamera och mycket kamerautrustning, det finns jättemycket sånt i Hong Kong, och det är mycket billigare än här i Sverige.
 
Kommer lägga ut några bilder sen efter jag ätit middag. 
KRAM S
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback