hemma

Hej! 
Har pecis ätit tost till middag - duktig jag är, jag vet. Är hemma själv. resten av familjen är på Ikea. De köper en spegel till mig (och andra saker till dom själva). Skulle egentilgen följt med, men jag skulle duscha innan och jag har ont i knäet. Måste köpa ett knäskydd, gör 
ont när jag springer/går och rider. 
Jag och Bella stannade kvar i stallet till 4, sen cyklade vi hem. Måste packa också. Till övernattningen i stallet.
 
Har inget att säga, händer inget intressant just nu, HAHAHAHA!
 
FaceTimar med Amanda, pratar om typ allt och ingenting, HAHAHA seriöst. 
Jag och Amanda i rymden, ÄLSKAR DIG AMANDA :*♥
(ingnorera mitt face, hehe..)
Jag och Amanda gillar att flyga runt i ryden.
Har du flygit runt i rymden någon gång?
Nej?
Det är kul.
Jättekul.
Du borde prova någon gång.
 
Men vi hörs senare! 
KRAM S
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback