godnatt

Ni får ett tidigt godnatt-inlägg av mig, ska packa saker till imorgon på ridlägret, och till övernattigen, vilket jag smen inte kommer göra, orkar inte, hehe. Så jag får göra det imorgon.
 
Idag så var jag och tittade på Eva Rydberg's teater, faktiskgt riktigt roligt, specielt när (nästan, 7 st) alla kom och bara 'jag är Hitler' och var utklädda till han! Om du inte har sett den så fattar du inget av detta, men jag började seriöst skratta tills jag grät, okej, det är inte heller så ovanligt men ändå!
Det började regna också, men vi hade regnkläder med oss, så vi klara oss. Men det roliga var att det slutade efter ca 10 minuter och alla hade klätt sig fulla med regn kläder (här skulle jag vilja ha den sms/iPhone smiliesen som gråter när den skrattar; ni fatta väll vilken? Nehe, synd om dig då!)
Men det var en jätterolig dag, och imorgon, tisdag & onsdag så ska jag på hoppläger, den ända som jag vet som också ska dit är Bella. Vet inga fler som har anmält sig, fast det får jag se imorgon.
Mellan tisdag/onsdag så får man sova över där, det ska jag och Bella, hoppas någon annan rolig också ska göra det!
 
Ska leta upp mina ridkläder, och packa en väska till imorgon!
 
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback