glass och sol

HEJ!
Kan börja med att berätta om det underbara väderet - hur haar ni det hos er?
Här är det varmt och soligt, 25 grader i skuggan. Hur härligt är inte det?
 
Äter en sandwich (glassen då) - min absoluta favvoglass. Den är enkel och inte 'för mycket'. 
 
Sitter ute just nu, ska snart lägga mig på gräsmattan och sola lite, passar på nu när solen är framme. Musik i lurarna, och någon timme så kommer mitt första 'top 5 - just nu' inlägg up på bloggen, om musik. 
 
Sen ska jag duscha, när mamma kommer hem så ska vi åka till Nova och kolla på hörlurar och en locktång, en sån så håret blir vågigt, prova en sån hos min kompis och blev het kär, älskar när mitt hår har sånna vågor!
 
På fredag så är det midsommar, ska fira hos mina kusiner. Min älsta kusin (Caroline) kom precis hem från Turkiet där hon har studerat i ett halvår nu, hon har flyttat hemmefrån så jag träffar inte henne så ofta nu. Och sen om en vecka så åker hon till USA igen. Så jag får passa på att prata med henne nu på fredag - och hon kommer ha värsta solbrännan nu också. 
 
Får gå ut i solen och sola nu innan solen går i moln igen. 
(ALLA BILDER SOM JAG LÄGGER UT PÅ BLOGGEN ÄR DET COPYRIGHT PÅ)
 
Kram S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback