glad midsommar

Hej, GLAD MIDSOMMAR ALLLLLLLLA
kan börja med att säga jag är trött - men endå inte trött. 
En väldigt konstig känsla HAHAHA.
Tittade på PLL till klockan 4 i går kväll/imorse. Har bara sovit 5 timmar. Är i alla fall piggare än vad jag brukar vara när jag sovit så här lite. 
Jag har precis ätit frukust och jag ska fixa mina naglar snart. de har blivit sjukt långa. Ska också hitta något fint nagellack att måla dom i.
 
Eftersom det är midsommar idag så kan jag inte lova bra uppdatering, förlåt. Men jag ska visa massa bilder imorgon om jag orkar ta några, okej, jag kommer ta bilder men ni får bara se ifall de blev bra, hehe..
 
Okej, som ni läst tidare så är jag beroende av PLL, det är sjukt bra. Är på avsnitt 14 säsong 3. Mitt favorit par är Spencer och Toby, tycker Toby är sååååå snygg. Speciellt nu när han har kippt håret, hehehe.
Jag tror jag vet vem A är, men alltid när man gissar så är det fel, eller så avslöjas det att h*n inte är A. Men allt pekar på h*n nu, och det betyder att det inte är h*n som är A. Så egentligen så har jag ingen aning om vem A är, men jag tror det är h*n...
Okej, detta blev lite kompliserat men jag hoppas ni fattar vad jag menar, skrav h*n för alla som inte har kommit till där jag är vill att jag avslöjar, hahahahahahahhahahahhahahaha.
 
KRAM S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback