frukust

En skål med flingor - flingor/jordgobbar/yoghurt bitar - med yoghurt till och 2 kiwisar. 
Detta brukar jag äta varje morgon, förutom på helgerna. Jag älskar verkligen dom flingorna. Fast ibland brukar jag inte ha någon frukt till. 
Det enda jag saknar är juice - vilket jag inte kan dricka pga. jag har diabetes. Så jag dricker oftast fun light saft till frukust. Och det var nog det svåraste med att få diabetes, att man inte kan dircka juice, för det är det godaste jag vet/visste!
 
Sitter just nu och äter min frukust och skriver detta inlägget, ute på vår uteplats - så varmt ute! Igår när jag skulle sola så gick solen i moln precis när jag tog fram en filt och dyna att ligga på - typiskt. 
Så nu ska jag skynda mig och lägga mig i solen och sola i ca en timme, läsa Häst & Ryttare (för er som inte vet så det det en tidning som handalar om ja, häst och ryttare) sen ska jag ta en kall dusch, säkert gå ut och fota lite, tills håret har torkat och sen ska jag prova min nya locktång!
Jag kan lägga ut resultatet sen på bloggen ifall ni vill. Okej, jag kommer lägga ut det om ni vill eller inte... Hehe.
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback