tyskland

Hej! 
Nu är vi på hotellet där vi ska sova inatt, i Tyskland, det är fint, och jag ÄLSKAR badrummet!
Fick entligen igång internetet till datan, men det fungerar inte på min mobil, så mamma skulle gå ner i resiptionen och kolla med dem där. 
 
Snart ska vi gå ut och äta middag, och jag måste byta kläder, det är över 30 grader här, och det är kväll... ÄLSKAR VÄDRET!
 
Det är gratis wifi på detta hotelle, och jag hoppas att det är det på hotellet/lägenheten i Italien. 
 
Imorgon så fortsätter vi köra, vi ska köra in om Örnnästet (där Hitler gönde sig) och kolla där ifall det inte är för dyrt!
 
Kameran följer med överallt, så jag kommer bomba med bilder när jag kommer hem! (kommer bli miljoner med bilder, menmen)
 
Måste gå nu, hejdå!
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback