slovenien

Jag är just nu i Sloveninen, de hr WiFi här där vi bor, vilket är riiiiktigt bra. Och de har världens sötaste hund här, en långhårig schäfer, eller något sånt! Den är världens snällsate också. 
 
Idag, på morgonen så åkete den andra familjen vi är med hem, fast vi stanna kvar för pappa skulle träffa någon han känner här. Vi åkte runt i Slovenien, vi körde fel (hahaha, flera gånger) och vi tänkte åka till stranden, för att den är som varmast här idag (40+ grader) men Vesna (som äger detta stället vi bor på, och mammas & pappas kompis) sa att det var långa köer dit för att det är så varmt. 
 
Och alla var och bada i floden också, vi tänkte göra det, fast sen så orka vi inte. 
 
Har varit riktigt kul här i Italien (och Slovenien) och jag skulle vilja stanna i Bibione (Italien) en vecka till! 
 
Imorgon så åker vi hem, vi kommer nog stanna en natt någonstans. Ska bli skönt att komma hem, men ändå inte... hehe. 
 
Har också köpt lite saker här, gör nog en video sen när jag kommer hem, för jag orkar inte fota massa bilder, föör det blir bara dålig kvalitee och allt sånt. 
 
Kommer skriva lite mera när jag kommer hem, allt jag gjorde sen, och visa massa bilder!
På Venedig! Det står massa personer som är utklädda (som de över) och tar betalt för att bli fotade, fast jag är lite badass och smygfotade! 
Detta är en bild som jag tog påväg till Venedig (från båten vi åkte då!) Där stod sånna stora lyx-båtar vid kanten/där staden började, eller vad man nu kallar det ;)
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback