sista dagen här

Idag var det sista dagen här i Italien, imorgon åker vi vidare till Sloveninen, och där stannar vi några dagar. Vi kommer gå på massa vinprovningar (vilket är det tråkigaste som finns!) och åka till stranden någon dag. Kommer sakna det jättemycket här, vädret har varit bäst, 37+ grader varjde dag vi kl. 12. Kan inte klaga.
 
Igår var vi på Venedig (staden som är byggd på vatten. Där är riktigt fint! Värt att åka och kolla på om man är i Italien!
 
Vi hyrde också någon trampebåt med rutschkana en dag (på havet då) och det var jätteroligt! Sanden var brännhet, vilket var jättejobbigt när man skulle gå till havet. På förmiddagarnde så badade vi i havet, oh sen efter lunchen på taket, i poolen. 
Om jag haade kunnat, hade jag stannat en vecka till. Fast nu ska vi till Slovenien och där kan jag säker ligga i solen och steka... hehe. 
 
ska ändå bli skönt att komma hem, till alla kompisar och sånt. 
 
Kommer nog inte har något WiFi nu i Sloveninen (hur ska jag klara mig när vi bara ska gå runt på massa vingårdar? där jag inte äns kan prova vin, hehe) men har tidsinställda till er. 
 
 
KRAM S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback