ridit

HEJSAN ALLA JAG ÄR GLAD OCH TRÖTT!
Okej, jag kom hem från stallet för ungefär en timme sedan, åt mat (nej, det menare jag inte, åt dricka (; ) och nu har jag laddat in bilder på datan från idag.
 
Mamma fota när jag red Escape idag. Det gick bra, red barbacka hela passet, galoppera även Horice barbacka lite, för Emma (som red Horecie) inte våga!
Red i padocken, galopperade runt, trovade henne mycket där ute. Sen red jag också med Emma, i lillaridhuset. 
Gick jättebra, lillan blev svettig. Sen så red jag Horice, trava han lite sen så galopperade jag några varv! Det blev riktigt dammigt i ridhuset, men Horice hade inga skor på sig, och Emma ville inte rida själv, så jag var så snäll så jag red med henne.
Sen tog de också av Escapes skor, tog en med mig hem ;) Men de har inga skor på sig nu på sommarbetet, och de skos igen tills höstterminen börjar!
 
Nu ska jag packa, åker till Italien på fredag! LÄÄÄÄNGTAR!
Jag och pluttan (Esacpe) ♥
Jag och min söte kille (Horice) ♥
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback