packar

Hej! Nu packar ja till Italien - blev liiiite mycket menmen. 
Har tagit kläder så det blir över, ska packa massa smycken, hårassesorarer och allt sånt snart. 
 
Fick en biobiljett idag på sjukhuset, de sa att jag har bäst blodvärden, vilket är jättebra! Kan säga att jag har runt 4-6 nästan HELA tiden. Och det är så man har det, om man inte har insulinbrist, som jag har, och jag ger mig själv insulin för att må bra! (det är det som är i sprutorna)
 
Efteråt så åkte vi till Nova Lund, där köpte jag 2 stycken linnen, och en kortarmad blus (tror man kallar den så) på rean (Gina Tricot) ÄLSKAR DEM! 
 
Och sen så köpte jag den efterlängtade boken 'Wallflower' (trodde boken också hette 'Perks Of Being a Wallflower', men det gjorde den inte..) 
 
Och nu ska jag hjälpa mamma laga köttbullar och makaroner!
 
(lite som jag ska ha med mig, och då menar jag lite!)
 
KRAM S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback