new in

Hej! Var ju på Center syd tidigare idag, det blev en tröja, 2 jeans och några pennor. Bilder nedanför :)
Är riktigt nöjd, fick inte köpa för mycket för jag ska shoppa i Italien med - och då kanske jag vill ha lite pengar kvar! 
Älskar denna tröjan! Märket är Bondelid. Kostar 150:- på Lager 157där jag köpte den, annars (i andra affärer) koster den 499:-
Okej, det känns lite konstigt att ha sinna pojkvänner på sina pennor, men jag har det ändå! Kostar 35:- på Bokia.
(konstigt ljus på bilden, helt vita på riktigt!) Köpte dessa jeansen för 300:- på Lager 157.
Äntligen vita jeans! Har velat ha det jääääättelänge, och dessa har och snygga detaljer (en av de är nitarna vid fickan och slitningar på benen)!
Och ett par blåa jeans. (de är ljusare i verkligheten, dåligt ljus). Riktigt bekväma! 150:- på Lager 157.
 

Detta är vad jag köpte idag, men nu ska jag lägga mig i sägen och titta på någon film! 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback