mannen som talar...

... med hundar!
Det tycker jag är det mest inspirerade pogramen som finns, han förstår hundarna så bra! Skulle också vilja göra det. Fast jag har inte ens en hund - och jag tror aldirg jag skulle kunna 'prata' med hundar. 
Men jag tycker han är riktigt cool, att klara av att förstå hundar som han gör. 
Förstå varför de gör saker, som vi andra inte förstår utav bara titta på dem. 
Hörde att Cesar (han som talar med hundarna) hade blivit deprimerad när han och hans fru gjorde slut, och han hade/har stängt ute alla.. Vet inte om det är sant, men tror faktiskt det, läste det också någonstans. 
Menmen. 
 
Skulle du inte också vilja ha de skillsen? att tala med hundar då ;)
 
Men jag skulle också vilja kunna prata med andra djur. För då hade jag varit coolare än vad jag är nu - och nu är jag collare än dig och alla andra!
nej? Inse fakta, jag är coolast! HAHAHA!
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback