kalas

Idag så fyller min kusin - Lovisa - 14 år! GRATTIS ♥ 
Och det betyder vi ska på kalas, vilket vi ska, om du inte fatta det.. HAHA
Ska i alla fall bli kul ikväll, ska ta med mig kameran, vi kommer säkert gå ut och göra något. Hoppas, jag, för det är trikigt inne ifall man kan vara ute. 
 
Så jag ska snart hoppa in i duschen, och äta lite lunch efteråt. 
Jag ska inte göra något mer idag, kommer kanske gå ut och fota llite, men det får vi se om jag hinner, vilket jag hoppas jag gör...
 
Imorgon så ska jag göra en packlista till Italien, Slovenien. Vi bilar ner, så jag får ta med mig många filmer som jag (& Marcus, storebror) kan se i bilen dit/hem.
 
Ska nog bara ha på  mig ett par jeans och en tröja, det är inte så varmt idag, och det blåser ute.
Lovisa, GRATTIS! :)))))
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback