jbcfsbjaacklsn

Hej säger en trött Sara! 
Åt lunch/frukust för en liiiten stund sen. Kan säga att jag är trött, och bara vill sova..
Men jag ska faktiskt se en film, och sen ska jag skriva en 'ta med mig'lista till Italien. Och sen ska jag också skriva några fler tidsinställda till när jag är i Italien. 
Några, fina, bloggläsare skrev några förslag på av skulle skriva för inlägg, ska skriva de, så ni blir glada ;-) Fast inläggen kommer nog komma när jag är i Italien, så att ni vet! 
 
Har ni något tips på en bra film jag kan kolla på? :)
 
Jag, med min äskling! (taget för någon månad sedan!)
 
KRAM S ♥
 
 


She's the man, den äger!

Svar: Tycker jag med, fast det var inte så längesen jag såg den.
Sara Sjögren

2013-07-15 // 12:57:31
» Clara

Perks of being a wallflower

Svar: Åhh, har inte sett den än, tack för tipset! :)
Sara Sjögren

2013-07-15 // 12:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback