jagskainteskrivagodmorgonfördetärintemorgon

Jag har åt frukust för en liten stund sen, åt några mackor med ost (om ni nu bryr er, vilket ni måste göra (; )..
 
Idag så ska jag och familjen till farfar, vi ska vara där en stund, och sen så ska jag och mamma kanske till Nova, ska kolla efter någon bok (Perks Of Being A Wallflower, älskar filmen, och skulle vilja läsa boken) att ha med mig till Italien, och ett par foppatoffler till mig. 
 
Ska fika lite hos farfar, tar med mig kameran, och datorn, för det är inte så roligt där.. Ska skriva lite tidsinställda till er, m.m. 
Har redan gjort några, men ska skriva lite fler så att ni i alla fall får minst 1 inlägg om dagen när jag är i Italien, så att bloggen inte dör ut helt!
 
Men nu måste jag fixa mig/byta om så vi kan åka till farfar!
 
KRAM S ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback