italien

Hej! Idag så börjar vi bila till Italien. Så bli så kul! 
Fast jag hatar att åka bil. Hemskt. Är taggad till 110%, ligga på stranden, sola, bada, gå på marknader! Läste någon stans att man kunde rida på stranden - vilket jag såklart kommer göra ifall man kan. Så kul! Vi hyr en lägehet i 7 dagar i Bibione. Sen kör vi till Slovenien, är där några dagar, sen så bilar vi hem, vilket tar någon dag.. Bli 2 veckor vi är borta! KULLLLLL ☺
Har aldig varit i Italien tidigare, inte Slovenien heller, pappa har, vet inte om mamma har varit där. Men det kommer bli sååå kul!
Vi åker dit med en till familj som vi känner sen jag och min bror var små och vi brukar åka på semester med dem. De har en kille, Jacob, han är 13 år, lika gammal som mig, och så har dem en tjej, Ellen, hon är 10 år. 
 
Vet inte om jag kommer kunna blogga - vet inte om jag 'får' använda internet när vi åker - men jag kommer logga in då och då ändå, uppdatera lite, och kolla genom allt som hänt!
Kan liksom inte klara mig utan internet i 2 veckor! HAHAHA! Men prova själv, inte vara inne på facebook, instagram, twitter, kolla bloggar/hemsider m.m. Hade du klarat dig?;)
Hela mitt liv är ju på twitter, hehe, allt jag lever för är på twitter.. NEJ JAG ÄR INTE BEROENDE AV NÅGRA BAND ELLER NÅGOT SÅNT HÄR OM DU TRODDE DET !
 
Så jag har skrivit massa tidsinställda till er - så att ni inte blir helt dött här. I alla fall ett inlägg om dagen. Hoppas att ni stannar kvar ändå - lite tråkigt att komma hem och ingen är kvar här :( 
 
Så ni kan vara så snälla som ni är att stanna kvar här? :)
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback