ingen blogglust

Hej, förlåt för jag inte bloggat igår, eller idag.
Har inte haft någon lust, och jag mådde inte heller 100% igår, hadde värsta huvudvärken.
Ni har bara fått ett tidsinställt med hästbilder från NM igår. Hoppas ni är nöjda ändå - ibland får man ha sånna dagar.
 
Va med Bella idag, vi var i stallet och red, Ida fota oss lite. Var riktigt roligt! Red barbacka i slutet.
Körde på mörkblå outfit idag, blåa ridbyxor, tröja och schabrak! Köpte schabraket förra året på FHS. Har tyvärr ingen bild, alla bilder Ida tog är på Bellas kamera/dator. 
Sen så är det Falsterbo Horse Show nästa vecka, ska dit på onsdag, och lördagen. Med Bella. Ska bli såååå kul! En av sommarens 'högtider' om man är hästmänniska. 
 
Kan bara säg att jag längtar, ska köpa lite - vilket nog kommer bli mycket i slutändan, hehe. Man kan aldrig få för mycket hästsaker!
 
Men vi hörs snart 
(bilden är från när jag red barbacka idag, ifall ni undrar :))
KRAM S ♥
 


nå. hoppas du har haft en fin dag i alla fall :)

2013-07-03 // 20:10:19

tråkigt att du inte har blogglust! :(

2013-07-03 // 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback