i Italien...

... kommer jag ...
 
♥ rida på stranden, (läste att man kunde det).
♥ gå på marknader, köpa små gulliga saker/kläder.
♥ köpa massa VS saker (eftersom vi inte ska flyga och jag inte vet om det finns VS där vi ska i Italien, så det är inte säker jag kan köpa något :( ).
♥ gå på ett Tivoli (läste att det finns där, och mamma sa vi kanske skulle dit + jag är bra på att övertala!).
♥ äta äkta italiensk pizza.
♥ äta äkta italiensk pasta.
♥ äta äkta italiensk glass.
♥ lära mig MINST 3 ord på Italienska (kommer nog inte gå så bra ;|)
♥ fota allt jag gör, och delar med mig med er på bloggen sen.
♥ sola, bli jätttttte brun!
♥ BADA!
 
 
Vet någon om det finns en VS affär i Bibione? Tacksam för svar :)
 
KRAM S 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback