good afternoon

HEJSAN ALLA GLADA DÄR UTE!
Idag är det rätt så fint väder, inte lika fint som igår, men helt klaart fint väder. Okej, det där lät konstigt men jag ville bara säga att det är fint väder idag. Ok?
 
Ska gå ut och sola, lyssna på 5SOS, HAPPY BIRTHDAY BBY ASHTON ÄLSKAR DIG, I LWWWOVE YOU!♥ (inte för han kommer se detta, menmen..)
Kan bara säga de har tagit över mitt liv, det har 1D också, hehe. Har precis satt in min biljett och en bild av 1D i en ram, biljetten är från när jag var på konserten, vilket var exakt 61 dagar sen.. ♥
 
Ska leta  upp min hörlurar nu, de försvinner alltid, HAHAHA! Eller ska tar jag bara mina 'stora' hörlurar, hedsettet, eller var det heter.. (HAHAHAHAHA!)
 
 
Skulle också vilja beställa en 5SOS tröja, hittat en hemsida med såååå många olika, och där finns ALLA band/artister märken och allt sånt, skulle vilja ha med deras logga i så fall. Eller en fet bild på Calum, vet precis vilken, MOHAHAHA! 
 
Men ska faktiskt gå ut ni, och jag har inget mer att skriva om mitt ointressanta liv..
Ash, ÖGONGODIS :o
 
KRAM S ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback