godmorgon ~ fix

Hej! Jag hittade några riktigt fina designer igår, som jag kommer prova, och se om jag vill ha de. Annars så får jag bara leta efter någon annanan. Men det tror jag inte att jag  gör.. Okej, nu får jag nog sluta prata om det och istället fixa, hehe.
 
Har precis ätit frukust - flingor och yoghurt, MUMS!
 
Ska fixa lite på bloggen, sen ska jag sola ifall de hemska molnen på himlen försvinner. Vilket jag hoppas de gör, vill ha lite färg innan Italien (är brunast i familjen, men ändå). 
Älskar att vara solbränd, så fint! Jag tycker jag passar bättre i bunhudfärg än blek (vilket jag tror ni bryr er sååå mycket om).. 
 
Ska också damsuga huset, då får jag lite pengar - vilket jag behöver till falsterbo.. Kommer vara hemsk om jag inte har pengar så jag kan köpa något när jag är där. 
 
Ska fixa designen nu - hörs snart!
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback