godmorgon

HEJSAN ALLA!
Jag kokm precis ut ur duschen, och ska gå och äta frukust.
Är rätt så trött, var 33 grader i mitt rum när jag vakna :o Nu är det 'bara' 30 garder.
 
Efter jag ätit ska jag och Bella till stallet, rida och allt sånt. Ska bli kul! :)
 
Ikväll så ska jag göra något riktigt roligt - med några andra! Det är 'belöning' för vi har varit stallvardinnor och hjälp till i stallet. 
Vi ska hoppträna för en tränare (som jag glömt bort namnet på, hehe.. duktig här!). Vet inte riktigt vem jag ska rida, men det får jag se då, det kommer i alla fall bli riktigt kul!
Vet inte om någon kan fota, i fall någon göra - och jag 'får' bilderna på mig, så kan jag visa er!
Måste äta frukust/lunch nu, är vrålhungrig!
KRAM S ♥ - säger tjejen som egopixar i en sked ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback