falsterbo horse show

HEJSAN! Idag har jag tyvärr inte uppdaterat, men det var för att jag inte vill fylla bloggen med massa mobilinlägg. 
Sov över hos Bella, när vi gick och la oss så höll Tussan (Bellas katt) oss vakna jättttttelänge, och jag är seriös! Vi slängde ut hene ur vårt rum vid kl 4, och jag somna vid kl 6. Och vi gick upp kl 8, och då hade vi bestämt att vi 'skulle' vara i stallet, men vi kom inte dit innan halv 10.. 
Vi är sååå bra på att planera, tycker inte ni också det?
Jag red Escape, red inte så seriöst, red mycket galopp på volten, och försökte få henne fin och lugn och inte springa iväg. (vilket hon ofta gör, faast det inte känns som att hon gör det). Red lite barbacka, hade galopptävling med Bella, som jag vann, fast vi galoppera inte så snabbt..
 
 
Sen åkte vi till Bella, byta om och så, och sen åkte vi till FALSTERBO! Vi gick runt där lääänge utan att köpa något, sen titta vi på Huntingen. Sara 'silver Sara' tävlade, en vägran och en rivning. Vet inte vem som vann, men det var kul att titta på!
Såg Hunters stövlar för 499:-, men köpte inga, köper några i Thailand, och jag orkade inte titta igenom och hitta rätt storlek, hela 'affären/ståndet' (misstolka inte) var full med människor. 
Sen så köpte jag en pike (PK sports, har inte hörst om det märket tidigare, så det är säkert utlänskt), och en röd HV Polo väska (tror det var förra årets modell). Sen köpte jag inget mera, de som föll mig i smak, var antagligen i förliten storlek, eller fööör dyrt. 
 
Och väskan är to die for, äääälskar den! Kommer använda den hela tiden, inte för att jag har någon annan väska att använda! HAHA!
Ska ta några foto på det jag köpte imorgon, är för trött för att göra det nu, och allt ljus suger här inne, och det är mörkt ute så bilderna skulle blivit urkassa.
 
Ska nog till Falsterbo imorgon igen, med Bella. Bella vill träffa Nellie Berntsson och Tobbe Larsson. Och så snäll som jag är, så följer jag med.. (pallar inte med mig själv, och jag ska inte köpa något, för jag måste spara pengar tills jag ska till Italien!)
 
Kommer också lägga upp några bilder från Huntingen sen, ska bara föra över de till datan.
 
Jag har en känsla av att jag kommer somna snart.
 
Och jag tycker det är väldigt kul att ända 'stil' texten, om du inte redan märkt det..
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback