design

HEJSAN!
Är glad nu, fick till designen riktigt bra faktiskt! Trodde aldrig jag skulle kunna göra det, hehe. Gå och kolla på 'design by', hon gör översnygga designer!
Jag vet att headern inte passar så bra, men jag ska snart fixa en ny, ska bara ta lite nya bilder m.m. Kommer bli fett då! (känns riktigt mobbat att använda ordet 'fett' men ändå)
 
Ska damsuga huset nu, fixa disken och lite sånt, mamma kommer bli glad när hon kommer hem!
 
Ska också åka till Nova Lund imorgon med mamma och kolla på rean, kommer säkert köpa något, fast det får vi se! Ska inte köpa för mycket (säger lycka till till mig själv), för då får jag minde pengar till Falsterbo (hemskt!) och när vi åker till Italien/Slovenien (också hemskt!). 
(bild från weheartit, LÄÄÄNGTAR TILL ITALIEN!)
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback