design

Ser ni min nya design? 
 
Jag tycker i alla fall att den är finare än min förra, bytade bakgrund, header m.m. och är riktigt nöjd nu! 
 
JAG ÄLSKAR DEN, GÖR NI DET OCKSÅ? :)
 
___________________________________
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen så ska jag och mamma gå ut, och hon ska porträtt fota mig lite, och om det bllir bra bilder så kommer det en ny header snart!
Brukar inte fixa så mycket i mina headers, tycker det är fint med en bild, eller några stycken som jag har nu!
 
Resultatet kommer i alla fall ut på bloggen,titta in snart igen ;)
 
PS. Har också fixat nu så att man inte bara ser de 3 senaste inläggen, var så innan, men nu kan man se mååånga
 
 
KRAM S ♥


» Kajsa

Tycker den är jättefin!

2013-07-12 // 17:15:54
» Emma

Snygg

2013-07-12 // 17:17:02
» ....

Finare än din gamla

2013-07-13 // 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback