dagen

HEJ IDAG HAR JAG VARIT GLAD, OCH LEKT MED EN TUMMSTOCK! 
Nej, men idag var jag ute och sola lääänge. Blev lite brunare i alla fall. Har faktiskt väldigt bra pigment. Har tagit efter pappa, vilket är tur. 
Sen nu i eftermiddag så har jag och Marcus (min storebror) hjälpt pappa att sätta utt några snören så att vår självgående gräsklippare inte kör utanför gräset.. Okej, jag fattar innt själv vad jag skrav, men jag hoppas ni fattar, annars så får ni vara oförstående! Haha..
 
Nu ska jag se på någon film, och jag ska gå och lägga mig tidigare än vad jag gjorde idag, vilket var vid 4 (imorse då) för jag ska till stallet imorgon.
Imorgon ska jag till Bella och bada i hennes pool, och sen så sticker vi till stallet för att rida ut en runda.. 
Ska rida Horice imorgon och på tisdag, ska bli kul!
 
Såg också att ponnysanning.se hade lagt ut en bild där jag hoppar *flyger* som dagens failbild, HAHA! Kolla in bloggen för att se.
 
Åt precis jordgubbar, älskaaaaar jorbgobbar! GOTTGOTTGOTT ♥
Jag och Bella i onsdags ♥
 
KRAM S ♥


Jätte fin blogg :D
Hoppas du kikar in på min blogg!!

Svar: Tack!Det gör jag :)
Sara Sjögren

2013-07-07 // 20:24:55

Fin bild :)

Svar: Tack :)
Sara Sjögren

2013-07-08 // 11:09:09
» Wilma

Superfin blogg! :)

Svar: Tack :)
Sara Sjögren

2013-07-08 // 13:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback