dagen

Hej!
Jag hyr escape ifall du inte har missat när jag skrivit det 22 gånger ;)
Men jag red henne idag, gick hur bra som helst! Red väldigt mycket i trav, och rätt så lite skritt/galopp. Jag red henne i en låg och lång form, hon var framme för skänklen och det var jättekul!
Red mycket från trev-skritt och tvärt om. Sen red jag mycket på volten, och där galopperade jag också.
Tycket det var väldigt nyttigt, för ibland blir Escape 'lite' springing. Ska rida henne imorgon, ska frågon om någon vill fota när jag rider.
Sen så svampa jag henne lite, och släppte ut henne i hagen, där hennes kärlek - Sting stod och gnägga efter henne! Så söta! Sen när jag släppte henne så gick de bara iväg tillsammans och Escape rulla sig.. HAHAHA dör av gullighet!
 
Sen så ska jag göra en rolig sak nästa vecka på tisdag, vilket ni får veta då. Hoppas någon kan fota - det handlar om hästar och stallet. Gissa på ;)
 
Nu ska jag titta på avsnitt 24 på PLL, sista avsnittet från säsong 3. De första avsnitten av säsong 4 har börjats sändas i USA, fast några har kommit ut på swefilmer.com, där brukar jag titta på filmer/serier.
 
Hörs senare!
Zoe och Michelle :) (på KM i söndags)
(Canon1100D - telesoom Canon (55-250) - taget av: Sara (jag) - COPYRIGHT)
 
KRAM S ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback