#2

 
cooool
 
cooool by hellloitssara featuring white black shoes

H M lace sleeve shirt
255 SEK - hm.com

H&M slim fit jeans
305 SEK - hm.com

Vans white black shoes
510 SEK - asos.com

 
Allt är från H&M förutom skorna - som är i märket Vans (som jag älskar för den delen) och de finns att köpa i t ex. på Stadium, Junkyard m.m. 
Perfekt för en tidig höstkväll ute - eller bara en sommardag, då man bytar jeansen till ett par shorts. Och så måste du preppa med smycken, massa armband och ringar! 
Jag älskar assesosarer, så fint! Ger outfiten ett 'gladare' jag, tror inte ni fattar vad jag menar... Men om man jämnför en outfit utan smycken - och en med, vilken skulle du då välja? Jag skulle helt klart ta den med smyckena!

KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback