vädret är sämst

Idag, så ösregnar det, åskar och allt sånt. Men, jag ska vara med Amanda, och vi ska nog bara titta på filom och sånt. 
Lyssnar på 'Rainy Season' och känner att det passar in väldigt mycket till idag, hahaha. 
 
Åt precis frukost, yummi, frukost är det godaste som finns. Känner mig lite konstig, för många kan inte äta frukost. Men jag älskar det! Och frukost på hotell, det är det bästa som finns. När vi var i Tyskland, så var det världens lyxfrukost, de stog och stekte ägg, bacon, prinskorvar & köttbullar. Och buffen var enorm, mer än 10 syltsorter, och alla möjliga bullar/bröd och pålägg. Ni kan nog inte föreställa er hur stort det var. Fast ttyvärr så har det hotellet lagt ner. Och jag vet inte ensvarför jag börja prata om detta, menmen. 
 
Ska redigara lite bilder till er senare, och det blir inatt, hehe. Men jag ska fixa mig, för Amanda kommer vilken sekund som helst.. Uhm, jag är seg på morgonen, hehe.. 
Men nu ska jag fixa mig, och här är en bild jag tog i förrigår :)
Canon 1100D - telezoomobjektiv Canon 55-250mm - taget av Sara (jag) - COPYRIGHT ©
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback