today

Hej! Snart ska jag ta en dusch, fixa mig lite, och sen ska jag och mamma till Nova. För det hann vi inte i fredags. 
 
Jag ska köpa lite till skolan, och kolla på lite annat. Också så ska jag nog gå up på en pw ikväll, har knappt rört på mig, förutom de första veckorna för då var jag i stallet varje dag, in några veckor. Men nu så ska jag och några andra hjälpa till med att rida hästarna nu lite innan lektionerna börjar. Vilket kommer bli kul, men vi kommer inte kunna spänna saldelgjorden, åh.
 
Men nu så måste jag aktivera mig, har bara legat i sägen hela morgonen, förutom när jag gick upp för att äta frukust, så kan det också vara. Men det är sommarlov, då ska man sova, vila, och göra (nästan) ingenting. Förutom att träffa vänner också allt sånt. menmen. 
 
Men nu måste jag verkligen gå upp, hörs snart igen!
 
KRAM S ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback