TCA - rösta på..

... One Direction! Jag tror de flesta vet vad Teen Choice Award är, är är en 'tävling', där man ska rösta på t.ex Movie - Liplock , alltså bästa kyssen (i en film) och så finns där några olika valmöjligheter. Och där röstar man såklart på Robert Pattinson & Kristen Stewart- The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2. Ellerhur?
 
Det finns olika 'grupper' eller vad man ska säga, alltså Movie, Music, TV, Fashion, Summer & Other. Så jag tycker att du kan trycka HÄR, göra ett account och rösta! Man kan bara rösta en gång varje dag. Så jag har gjort 3 accounts och röstar varje dag tills One Direction vinner de 'tvävlingarna' de är framröstade i!
Nu kan jag bara hoppas på att One Direction vinner de dem är med i, för det är dem värda ♥
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback