hagel

kom hem för en stund sen efter att  cyklat hem i hagel & ösregn. Från stallet. 
Red Horice idag, gick jättebra. Han gick in fin form, och jag fick galoppera på han idag. Och vi red bra 20 minuter för det är igångsättning. Sen så fixade vi manarnapå de flästa hästar. Fixade Horices, den är rätt tjock, men den blev fin sen. Ryckte manen. De andra (inte alla, men nästan alla) klippte, vilket jag inte tycker är fint. 
När vi mocka, så började det ösregna. Efter en stund så slutade. Efter ett tag så bestämde jag och Ronja oss för att cykla hem, vilket vi gjorde.
Sen när jag var en liten bit från Ronja så börja det regna och hagla. Man kunde inte se något, så jag ställde mig under ett tak, och vänta tills det sluta. När det väl sluta så var jag helt blöt, men jag cykla hem. 
 
Nu så sitter jag och tittar på TV och ska snart gå in i en varm dusch, och sen så ska jag bara vila. Imrogon ska jag rida vid klockan 2. Cyklar dit vid halv 1-1 imorgon med Ronja. 
 
Men nu måste jag in i duschen, fryser sönder här. 
En gammal bild på Horice. 
 
KRAM  S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback