godnatt

Idag så var jjag och handlade skolsaker, block, pennor och sånt. Sen så åkte vi till någon affär där man kan köpa trädgårdsmöbler, grillar och sånt. För farfar sa att han skulle köpa en grill till pappa när han fyller år, så pappa skulle kolla på en grill. Han vill han en sån stor grill, vad den nu kallas. hahaha. 
Sen så åkte vi till min farfar, och lådsas farmor, för de ska iväg en vecka, så vi skulle hälsa på och äta där. Vilket vi gjorde.
Sen så gick jag ute en runda. Och efter det så beställde vi thai-mat, vilket är sjuuuuuuukt gott! Och jag fixa min kanin, borsta han för han fäller sååå mycker päls just nu. Och så myste jag med han sjukt länge, plutten. 
 
Och nu så sitter jag vid datan, hoppas på att One Direction vinnar allt de var med i, i Teen Choice Award (TCA), och jag hinner inte se det för jag ska sova, menmen. Och det har inte börjat än. Och jag vet inte när det börjar svensk tid.. haha.
 
Imrogon så ska jag till stallet och hjälpa till med att rida hästarna nu efter sommarbetet. Ska cykla dit med Bella. Och då måste jag gå upp tidigt. Vilket jag inte orkar. Och jag kommer vara så trött imrogon. Hur ska jag orka gå upp när vi börjar skolan? det kan man undra. 
Sixten, pluttsnutt!
 
KRAM S ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback