godmorgongodmorgongodmorgongodmorgon

Idag så ska jag ta och göra igenting - igen. Hahaha, mitt sommarlov är awesome, jag vet. Ska ta på min bikini och sola snart, lyssna på musik. Och göra absolut ingenting. 
 
Ska ta med kameran ut, så jag kan fota lite ute, för nu har ännu fler blommor börjat blomma, vilket betyder att jag måste fota dem! HAHAHA, om man säger så så fota jag nästaaaan allt. 
 
Igår kväll så tittade jag på 5SOS-twitcam, den var såå rolig! Garva genom nästan hela. 
OCH JAG DOG NÄR MICHEAL SA ATT DE VILLE TILL SVERIGE :o (de fick en fråga om vart de ville och sa massa länder, och Mickey sa Sverige!) 
Jag började skrika, fangirlen inom mig kom 'ut' eller vad man säger, hehe. 
Helt klart världens bästa band, föruton One Direction då. Och The Fooo, dem är också bra. MEN JAG KAN SÄGA ATT EN DAG KOMMER JAG BJUDA DIG PÅ MITT OCH CALUM'S BRÖLOPP! Eller mitt och Niall's, fast det får vi se ;)
 
 
Hur kam man inte älska dem? 
 

KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback