godmorgon, godmorgon vilken god morgon

Just nu så sitter jag ute, bland alla små jobbiga småkryp och dricker grön saft - päron & kiwi. Världens godaste saft!
Jag väntar på Bella, hon städar sitt rum, och sen ska hon komma till mig. Vi ska gå ut och fota, och sen ska vi till henne och bada där! Om det blir bra bilder - vilket det kommer blir... hoppas vi.. så kommer de ut på bloggen senare! 
 
Och om 14 dagar börjar jag skolan - NEEEEEEJ. 
Börjar också på en ny skola, ska bli kul, men ändå inte. Högstadieskola, minst igen, när man entligen blev störst på skolan. 7:an, detta kommer bli kul.
7:an nu, med 2 av mina bästa vänner i min klass. YEAH BUDDY! Men, nej. 
Okej, känner mig konsig. Jag är konstig...
 
Men nu ska jag bara väääänta, och vänta. För Bella tar lååång tid på sig att städa.
 
Blev precis skiträdd för de lät helt konstigt, men det är Kurt, vår självgående gräsklippare ;))))))
Dåligt ljus, men det får ni leva med!
 
KRAM S ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback