godmorgon eller?

Nu är klockan lite över 12, och jag tror inte man kan säga godmorgon då. Menmen.
Idag så har/hade jag ont i huvudet när jag vakna. Så jag ska bara vila idag. Föruton när jag ska till frissan och klippa mig. Vet inte vilken tid det är, men jag hoppas att mamma kan köra mig ner, för mitt jojo-kort har problem.. 
Ska slinga mitt hår också, inte så många slinor, men slingor. Har inte bestämt vilken färg, men jag tror det blir några mörkbruna slingor. 
 
Ska sätta på en film nu, har inte bestämt vilken, fast vi får se vilken det blir. Blir säkert någon med Channing Tatum, för han är väärldens bästa skådespelare och han är sjukt snygg.. ;)
 
Men nu ska jag sätta på en film, hörs senare!
En bild från när jag och Bella var ute och fotade, såg helt fucktup på alla bilder.. 
 

KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback