dagen

Hej! 
Idag så ska min kusin komma till oss, vilket ska bli kul! Hennes storasyster (min andra kusin) är i Italien på träningsläger. (hon simmar) och är där i en vecka!
Nu ska jag duscha, och sen så ska jag försöka göra choklad pankakor, utan att ha sönder hela köket som jag gjorde igår när jag gjorde Mac and Cheese. hehe. Jag fatta inte receptet och jag prata i telefon med Amanda samtidigt. Fast jag är inte bra på att laga mat, fast det gör inget, om jag vet hur man gör så går det bra!
 
Sen när mamma kommer hem från jobbet så ska vi kanske till Nova för att köpa lite saker tills jag börjar skolan - helvetet kan man också kalla det.
Sen så ska jag också kolla efter en blus, vilket jag hoppas att jag hittar. 
 
Imorogn ska vi få gäster. Och om jag kan klämma in det så kommer jag åka till Malmö och titta på fälttävlans SM. Och fota. Var där förra året, riktigt fin bana. Såg Sara Algotsson. 
 
Ska ta och städa mitt rum också, och bleka ett par shorts. Blev fortfarande för mörka efter förra gången jag blekte dem. Och sen har jag nästan övertalat mamma att beställa någon tröja, från min favorit affär, fast jag inte har något där från. Men tröjorna där från är to die for. Och mössorna. hehe. 
 
Sen så ska jag försöka bygga ihop en hylla själv, tror inte det kommer gå så bra, menmen. Köpte de för lääängesedan, men har inte kommit till att bygga ihop de än. Men nu så ska jag i alla fall börja med att duscha, så vi hörs senare!
Canon 1100D - telezoomobjektiv Canon 55-250mm - taget av: Sara (jag) - CPOYRIGHT
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback