dagen

Hej!
Idag så gick jag upp tidigt (om klockan 8-halv 9 nu är tidigt..) och klockan 10 så cykla jag och mötte Ronja, vi mötte sen Bella vid stingen och cykla sen till stallet. Där så fixa jag Escape lite, smörjde hennes sadel och träns ordenkligt. Sen så hjälpte jag dem andra att tvätta hästarna efter de ridit. Jag fick vänta på att han som skor hästarna skulle sko Escape. Vilket han  gjorde sist så jag red inte. 
Jag tvätta ännu fler hästar, tills Sara (ridklärare) kom och sa att det var vattenbrist.. Marie (ridlärare) hade glömt att säga till Sara att det var vattenbrist så vi stod och tvätta hästarna (här ska vara ett sån gråtskratt smiley som finns på iPhones)
Så vi har några hästar kvar, ca 4-5. 
 
Och ronja har fått en iPhone 4, den är begangnad, men ändå! Hennes förra HTC var kass. 
 
Nu så tittar jag på friidrotts EM, tjejer kula. Och här sitter jag, och tänker på hur dålig jag är på friidrott. haha. Är sämst på det. menmen. 
 
One Direction i lurarna, övervägde att sitta uppe hela natten för att se Teen Choice Award. One Direction vann allt de var nominerade i. gullisarna. Och Harry vann också Male Hottie (där han vann över Justin Bieber, Taylor Lautner, Liam Hemsworth & Channing Tatum) och Smile (där han vann över Selena Gomez, Taylor Swift, Demi Lovato & Taylor Lautner). Dem är helt klart värda detta, och jag är glad för dem. 
Hade såklart önskat att jag var där, då hade man ju sett nästan ALLLA artister, som är mera kända. Det hade varit sjukt kul att se något sånt någon gång i sitt liv, men det kan vänta ett tag ;) 
 
Nu så ska jag se om jag hittar någon inspeling från TCA och då ska jag titta på det, för jag vill se vem som vann vad och vilka.
 
Men vi hös senare!
 
Mina fina killar igår! man kan inget annat än att älska dem!
 
KRAM S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback