dagen

Hej! 
Idag så åkte jag till sallet tidigt - eller i alla fall tidigare än annars. När vi skulle ta in de stora hästarna så ville Escape, Solo & Sting inte in. Så Jenny gick och hämta lite havre. Vi försäkte i ca 20-30 minuter innan Jenny gick. Men tillslut så var hästarna hämtade och vi fixa hästarna vi skulle rida. Först så skulle dem som red stora hästar rida, och efter det de som red ponniesarna. Jag red Horice. Han är en d-ponny, men jag red med dem stora hästarna ändå. Badass i'm.
De som rider dem stora hästarna tar detta mer seriöst och då är det roligare att rida med dem för dem står inte i mitten och pratar med varandra. 
Det gick bra när jag red Horice, han gick i en väldigt fin form hela passet, fast väldigt många bakut sparkar i galoppen, fast jag är van, nejmen om man lådsas som ingenting så blir det enklare, och det är bara kul. Och det är han som blir trött p.g.a det. Men det gick bra, och vi arbeta mycket i traven. 
Vi mocka till några hästar (bella, ronja & jag).
Sen åkte jag, Bella & Ronja hem, jag åt lunch. Sen så mötte jag Bella och vi cykla till hennes mormor. Hon passa Bellas kusins (tror jag) valp! En liten chihuahua, bara 13 veckor tror jag dem sa. ÖVERGULLIG!
Vi gick lite medden i trädgården, jag fota den med Bellas kamera. Om hon lägger upp någon bild på sin blogg så kan jag visa den för er också! En liten vit råtta! Och så hade den världens sötaste tröja på såg, ohhh, jag dör. 
Sen etfer ett tag så cykla jag hem, och Bella cykla och skulle hjälpa sin kusin (tror jag) och storasyster på jobbet.
 
Nu har jag 'skapat' en ny email. Jag vet inte varför, men kände för det, hehe. Den är [email protected] . Nu har jag ändrat till den på alllllla sociala medier jag använder. För nu så ska jag använda min mail, och ha den seriöst. hehe. Och då är det ju perfekt att börja med att ha '5sos' i den? (för er som inte ver så är 5 seconds of summer ett band, som jag avgudar hehe) hahahaha. Kom inte på något annat. Och jag kan inte sätta in 1D/one direction mitt i mitt namn, så detta får fungera. HAHAHA har liksom ingen fantasi och jag kan inte bara säga 'jo, min email är [email protected]' precis. Det kanske går, men jag tror inte jag skulle kunna använda den om mina föräldrar skulle maila mig någon gång. hahahhahahhahhahahahaha. 
 
Nu sitter jag också och fyller i min almenacka lite. Min förra lärare sa att det vara bra att ha en och skriva in alla läxor och sånt för allt hålla koll på allt. Och det är lika bra att prova. Men det kan också vara bra att ha en om man planerar in saker så att man inte glömmer det. 
Älskar också färgen på min almenacka, turkos. Är det bara jag som inte vill gå runt med massa rosa block/almenackor och sånt? Tycker det är mycket roligare att ha mer udda färger. 
 
Imorgon så ska vi till några bekanta på kvällen, har inte bestämt något att göra under dagen, men jag ska nog fixa min rycktväska (en väska med borstar till hästen i, för som inte är hästintresserande) och bara ta det lugnt.
 
Men nu har jag skrivit världens lägsta inlägg, har inte skrivit ett inlägg på datan på sååå länge. 
En gammal bild på mig och Horie, tycker själv att den är urgullig, vet inte varför, aghinjde
En bild när jag rider från början av sommaren!
 
KRAM S ♥


Vilken mysig "gäspbild"

Kram :)

2013-08-20 // 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback